Saturday, October 23, 2004

14:11 LE

Irma hedder Else

Lithium og røg m. sild og snaps, denne
håbløse (der er intet håb for de håbløse!) digter
trænger til en ny plade. Jeg sætter en anden
plade på. Irma hedder Else. Næsten som vores
søster, der også gemmer sig et sted. Min gård er
grå og himlen er grå, men der er mønstre! Jeg
har allerede røget fem cigaretter på den første time, ikke
at det betyder noget andet end som tidsbillede. Blah! Så
længe jeg er håbløs er der håb endnu. Et jeg der er Gud. Lithium
og snaps.

2 Comments:

Blogger Erik Scherz Andersen said...

"Så/ længe jeg er håbløs er der håb endnu."

for at udnytte rumforholdene evt.
"Så længe jeg er håbløs er der plads til håb."

2:20 PM  
Blogger Erik Scherz Andersen said...

nej let er det nemlig ikke

Jeg vil mene at "distancen" som Sternberg [ikke forkert] mener fremkaldes af at kalde "bror" for "bror" og ikke "Peter" eller "Lars" er i orden, da fokus så ikke længere bliver på "de to individer" men udsagn fra Brødrene Woetmann fra Danmark. altså bliver teksten vigtigere og skuespillets aktører ikke vigtigste aktiv på scenen.

min mening.

4:40 PM  

Post a Comment

<< Home